Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Długości standardowe wszystkich elementów to 2,5 mb. (takie elementy podlegają reklamacji oraz zwrotowi)

Przy zamówieniach wymiarów: 2 mb i 1 mb - tniemy na wymiar klienta z standardowego wymiaru 2,50 mb - towar taki nie podlega reklamacji oraz zwrotowi.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, paragon oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu/paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Sklep DREWNO
41-200 Sosnowiec
ul. Staropogońska 36


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

zwrotowi nie podlega towar przycięty na wymiar jak i elementy - 1 mb, 1.5 mb, 2 mb


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Sklep DREWNO
41-200 Sosnowiec
ul. Staropogońska 36

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl